Estetsko oblikovanje vabil za različne priložnosti

Za vse ljubitelje čajev

Estetsko oblikovanje vabil za različne priložnosti

4 decembra, 2018 Splošno 0
vabilo

Marsikdaj se znajdemo v situaciji, ko potrebujemo vabilo, včasih samo za bližnje prijatelje, sorodnike in znance, spet drugič pa v imenu podjetja za poslovne partnerje. Raznovrstnim priložnostim so prilagojena tudi vabila, tako razlikujemo poslovna vabila, vabila na prireditev ali razstavo, rojstnodnevna vabila, poročna vabila, vabila na različne obletnice ipd. Pri pisnih vabilih je poleg besedila, ki mora biti pravopisno brezhibno in slogovno ustrezno, zelo pomembno tudi oblikovanje vabil, ki vizualno nadgradi vsebino. Nebesedni, vidni elementi vabila, ki se ustvarijo z oblikovanjem, skupaj z vsebino naredijo vtis na povabljence, zato je pomembno, da ima vabilo estetsko vizualno podobo.

Vizualna podoba vabil

Potem ko je vsebina vabila pripravljena, iz katere je razvidno, kdo vabi in komu je vabilo namenjeno, na kateri dogodek sporočevalec vabi naslovnika ter kdaj in kje bo potekala slovesnost, je na vrsti oblikovanje. Oblikovanje vabil je kompleksen proces, v okviru katerega oblikovalec ustvari vizualno podobo vabila. Pri oblikovanju vabil je treba izbrati primerne barve in njihove nianse ter barvne kontraste, svetlobne učinke, vrsto in velikost tipografije, najprimernejše motive in simbole … Poslovna vabila praviloma vsebujejo tudi logotip podjetja, ki vabi na poslovni dogodek. Vidno podobo vabila zaznamuje tudi izbira papirja, velikost formata in drugo.

Kaj vpliva na oblikovanje vabil?

Oblikovanje vabil je odvisno od priložnosti oziroma dogodka, na katerega vabimo s pisnim vabilom. Tako bo na primer vabilo na poslovni dogodek, ki ga podjetje pošlje poslovnim partnerjem, oblikovano popolnoma drugače kot pa na primer vabilo na praznovanje abrahama, ki ga slavljenec pošlje sorodnikom in prijateljem. Formalna vabila se tudi oblikovno razlikujejo od neformalnih. Medtem ko so prva videti resnejša, so lahko druga nekoliko bolj sproščena in živahna. Poleg tega mora biti oblikovanje vabil ustrezno glede na sporočevalca oziroma pošiljatelja, to je lahko posameznik ali podjetje, saj vizualna podoba vabila razkriva njegov značaj in odnos do naslovnika oziroma prejemnika vabila.