Izdelava spletnih strani v celoviti ponudbi
Na spletu imamo na milijarde spletnih strani, a prav vsako je treba najprej izdelati in objaviti. Nekatere so seveda povsem preproste, na drugi strani pa imamo tudi izredno kompleksna spletišča z milijoni uporabnikov in mnogimi naprednimi funkcijami.
Vsaka spletna stran zahteva celovit pristop, to pa se začne že v samem izhodišču, ob načrtovanju in izdelavi prve zasnove. Tako je pametno, da imamo za izdelavo spletišča dobrega izvajalca s celovito ponudbo. Le tako smo namreč dobro pripravljeni na spletno poslovanje. Ne razmišljamo le o tem, kaj nam ponuja izdelava spletnih strani ob sami izdelavi spletišča, temveč se osredotočimo predvsem na to, kako bomo spletno stran uporabljali pri svojem poslovanju skozi leta v prihodnosti.
Ravno zato se ponudbe za izdelavo spletne strani med seboj tudi tako razlikujejo. Povsem enostavno spletišče je možno izdelati precej poceni, a v celovito ponudbo so vključene še dodatne storitve, ki ceno zvišajo. Če teh storitev ne potrebujemo, lahko kak evro prihranimo, a običajno je bolj pametno izkoristiti vse, kar nam izdelava spletnih strani ponuja, sploh če pripravljamo spletno stran za svoj posel. Sodelujemo s strokovnjaki, ki lahko za nas pripravijo prave rešitve.
Najbolj enostavna izdelava spletnih strani
Celovita ponudba je potrebna tudi za enostavne spletne strani. Ne gre namreč le za stran, ki jo vidimo, ko jo obiščemo v spletnem brskalniku, temveč je v ozadju še kar nekaj detajlov, ki so potrebni za dobro delovanje.
Recimo že to, da lahko spletno stran dosežemo preko interneta, ni samoumevno. Če želimo spletišče doseči preprosto tako, da v brskalnik vtipkamo svoj naslov, bomo potrebovali spletno domeno. Prav tako bo treba stran nekje gostovati, da bo vedno na voljo uporabnikom. Domeno in gostovanje že vključuje ponudba dobrih spletnih agencij, gotovo pa tega ne vključuje izdelava spletnih strani po najnižji ceni.
Že povsem preprosta spletna stran torej potrebuje nekaj dodatnih storitev, za katere se splača izbrati dobrega ponudnika. Tak izvajalec se bo seveda izkazal tudi na druge načine, predvsem z odličnim končnim izdelkom, ki bo dobro opravljal svoje delo. Pri enostavnih spletnih straneh lahko tudi pri dobih ponudnikih pričakujemo precej ugodne cene, tako da ta odločitev verjetno ne bo pretirano zahtevna.
Izognemo se mnogim zapletom, ki jih prinaša izdelava spletnih strani že pri osnovnih spletiščih. Ravno zato so ugledne agencije, ki izdelujejo spletne strani, najboljša izbira tudi za manj zahtevne naročnike, saj se ti verjetno ne želijo obremenjevati z vsemi podrobnostmi glede spletišča. Če se odločimo za kakšno nizkocenovno ponudbo, bomo imeli s spletno stranjo še veliko dela in stroškov, tudi če morda res dobimo osnovno spletno stran za kakšnih dvesto evrov.
Izdelava spletne strani nam nudi veliko fleksibilnosti
Velika razlika med dobrimi in slabimi ponudniki oziroma izvajalci je v tem, koliko fleksibilnosti imamo pri načrtovanju, oblikovanju in izvedbi spletne strani. To je zelo pomembno, saj je treba spletišče povsem prilagoditi svojemu namenu. Tako se mora izdelava spletnih strani vedno prilagoditi željam in potrebam naročnika ter tistim zahtevam, ki vodijo do kar najboljšega uspeha pri poslovanju preko spleta.
Dobri izvajalci bodo s celovitim pristopom odgovorili na vse zahteve naročnika, tudi na tiste, ki jih naročnik sam morda ne pozna. V načrt je vključeno oblikovanje grafične predloge in raznovrstnih vsebin za spletno stran, tehnična optimizacija strani in vsi nujni postopki, potrebni za to, da se spletišče dostojno predstavi na internetu. Poleg tega se lahko pripravljajo posebne rešitve in dodatne funkcionalnosti.
Recimo možnost prejemanja plačil preko spleta, razne funkcije za registrirane uporabnike, različne možnosti kontakta in oddajanja naročil … Izvajalec, ki je dovolj fleksibilen, bo na vsakem koraku ugodil specifičnim zahtevam pri izdelavi spletne strani, tako da bomo na koncu dobili vrhunski izdelek, povsem prilagojen svojemu namenu. S tem ima izdelava spletnih strani pri uglednih agencijah veliko prednost, medtem ko pri slabših izvajalcih dobimo le osnoven izdelek, ki ne bo dobro pripravljen na svoje delo.
Izdelava spletne strani vključuje tudi nekaj dolgoročnega dela
Prav tako pri slabših ponudnikih gotovo ne moremo pričakovati dolgoročne podpore. Dobre agencije poskrbijo za spletno gostovanje in registracijo domene, postavijo spletno stran na strežnik in jo objavijo na spletu. A na dolgi rok lahko izdelava spletnih strani ponudi še nekatere koristne storitve, o katerih se morda dogovorimo že v samem izhodišču.
Zelo pomembno je, da je spletna stran dobro pripravljena na prihod obiskovalcev in uporabnikov. Tu nam pomaga spletna optimizacija, ki izboljša pozicijo spletišča med rezultati v spletnih iskalnikih. Poslužimo se lahko tudi spletnega oglaševanja, kar je še ena možnost za pridobitev dodatnega obiska in novih strank.
Predvsem pa moramo upoštevati zahteve glede rednega vzdrževanja in posodabljanja spletne strani. Sistemi za urejanje vsebin morda potrebujejo kakšne varnostne posodobitve, včasih potrebujemo dodatne module in nove funkcionalnosti ali pa bi radi zgolj osvežili grafično podobo. Vse to morda vključuje že izdelava spletnih strani, če se dogovorimo za tak paket. Dobra agencija nas tako spremlja pri spletnem poslovanju in na vsakem koraku skrbi za to, da je naše spletišče optimalno pripravljeno.