Konstrukcija, ki jo uporabljajo leseni nadstreški
Sodobne družine, ki živijo v stanovanjskih hišah, skoraj vedno premorejo avtomobil za prevažanje ljudi naokoli. Prostor za parkiranje avtomobilov je potrebno zagotoviti v bližini hiše, od vsakega posameznika pa je odvisno, na kakšen način bo rešil potrebo po prostoru za avto.
Včasih so bili avtomobili precej manjši, zato so se kot prva rešitev uvedle hišne garaže. Za razliko od parkiranja na parkirišču pred hišo so garaže omogočale bolj trajno shranjevanje avtomobilov, s čimer so se ti ohranili dlje in počasneje izgubljali vrednost. Nenehna izpostavljenost dežju na prostem je namreč povzročila rjavenje avtomobilske pločevine, čemur so se lastniki garaž lahko spretno izognili.
Drugačne tehnike gradnje avtomobilov v kasnejših letih pa so povzročile, da so avtomobili postali večji in bolje zaščiteni pred rjo. Zvišanje življenjskega standarda je marsikje narekovalo nakup drugega avtomobila in tako garaže kmalu niso bile več tako praktične. Takrat so se začeli uveljavljati leseni nadstreški, ki so na enostaven način omogočili parkiranje več avtomobilov pod eno streho.
Leseni nadstreški so lahko zaprti do poljubne stopnje, s čimer se še vedno zagotovi velika stopnja zaščite avtomobila pred dežjem. Hkrati se lahko uporabljajo tudi za druge aktivnosti, če jih potrebujemo. Zaradi enostavne lesene konstrukcije, ki spominja na kozolce, so leseni nadstreški hitro pridobili na priljubljenosti, bogata tradicija tesarstva in izdelovanja lesenih ostrešij pa je omogočila, da so jih kmalu začeli izdelovati tudi mnogi domači mojstri.
Enostaven princip gradnje, ki se jo poslužujejo leseni nadstreški, je vsem dobro znan, saj je zelo podoben ostrešjem tipičnih slovenskih hiš. Skupaj z umetniki, ki so razvijali različne stile ostrešij v slovenskih pokrajinah, so se tudi leseni nadstreški uveljavili kot umetelen izdelek, ki izpopolni zunanji videz hiše v določenem vaškem ali mestnem okolju. Zato jih dandanes vidimo marsikje, kjer jih še pred par leti ni bilo.