Z Google oglaševanjem do novih strank

Za vse ljubitelje čajev

Z Google oglaševanjem do novih strank

25 januarja, 2019 Splošno 0

Spletna prodaja oz. ponudba izdelkov ali storitev je v zadnjih nekaj letih postala velikega pomena, saj so se navade kupcev povsem spremenile. Večina si namreč želi vsaj pogledati, če ne že kupiti, izdelek, raziskati trg, poiskati vse nasvete, skratka se podučiti o stanju na trgu. Tako danes kupci ne grejo več samo v eno trgovino, poiščejo prodajalca za nasvet in se potem skupaj z njim odločijo za izdelek. Zato tisto podjetje, ki spletne strani nima, je skoraj tako, kot da ne bi obstajalo. Ampak samo imeti spletno stran, ki se nikjer ne uvršča, je pa spet poglavje zase. Zato, če vas ni nikjer, potem je Google oglaševanje prava izbira za vas, saj boste z njim najhitreje dosegli dobre pozicije na tem iskalniku.

Google oglaševanje prinese stranke, ampak…

Ko ne bi bilo spet tega ampak, kajne? No, šalo na stran. Seveda vam bo Google oglaševanje prinesel nove stranke, ampak to žal še vedno ne pomeni, da vam bo prinesel tudi nove nakupe. Najprej mora biti oglaševalska kampanja pravilno pripravljena, potem mora biti stran dobro pripravljena, pregledna, enostavna za uporabo in tudi košarica oz. kontakt morata biti vidni. Seveda pa nikakor ne moremo niti mimo cen izdelka ali storitve. V kolikor ta preveč odstopa od konkurence, še tako dobro pripravljeno Google oglaševanje ne bo prineslo prav zelo dobrih rezultatov. Zato lahko zaključimo, da Google oglaševanje sicer prinese hitre rezultate v dobrih pozicijah v spletnem brskalniku, koliko nakupov oz. izpolnjenih kontaktnih obrazcev pa boste dobili, pa je še največ odvisno od spletne strani.

Koliko klikov pa bom prejel?

To je zelo pogosto vprašanje, ki si ga zastavijo tisti, ki razmišljajo o Google oglaševanju. Seveda si vsak želi, da bi mu Google oglaševanje prineslo čim več kvalitetnih klikov in da bi bila konverzija čim višja, saj se za Google oglaševanje plačuje po posameznem kliku. Vsekakor pa je nemogoče v naprej predvideti, koliko klikov lahko točno pričakujemo, lahko pa se ravnamo vsaj okvirno po številu mesečnih iskanj v iskalniku, pri čemer vsak obiskovalec seveda ne bo kliknil na vaš oglas.